Top
Ta hjälp av en ännu bättre kundsupport – Framstegsresan
fade
3581
post-template-default,single,single-post,postid-3581,single-format-standard,eltd-core-1.0,flow-ver-1.3,,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-vertical,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default

Ta hjälp av en ännu bättre kundsupport

Ta hjälp av en ännu bättre kundsupport

Visste du att vår kundsupport är tillgänglig alla dagar i veckan för att hjälpa dig med dina frågor? Vi arbetar hårt för att korta svarstiden, ha hög tillgänglighet och en tät dialog mellan dig som reser med oss och våra förare. Vårt förbättringsarbete har bland annat lett oss till att vi blivit nominerade till pris för bästa kundservice i utmärkelsen Service Score.

 

[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

E-post

Skicka din fråga till kundsupport på kundsupport@swebus.se. Så besvarar vi din fråga så snart vi kan.

[vc_empty_space height=”20px”]

Telefon

Sverige 0771-218 18 Internationellt +46 771 218 218 Om du är medlem i vår kundklubb Sweplus får du tillgång till ett VIP-nummer som gör att ditt samtal besvaras extra fort.

[vc_empty_space height=”20px”]

Facebook eller Twitter

Vi finns tillgängliga på Facebook eller Twitter för att besvara dina frågor. Följ oss gärna där.

[vc_empty_space height=”20px”][/vc_column][/vc_row]

kop_banner-framstegsresan